Inne i vecka 3

Då var man inne i vecka 3 nu :o) .. Ikväll blir det förhoppningsvis slingan som gäller, har endel ärenden jag måste fixa först bara. Mitt knä känns inte alls bra så jag tror jag får boka tid hos husläkaren snart (måste först fixa en bara..)

Känns jätte tråkigt att min våg är ur funktion. Men samtidigt känns det bra, för då kommer jag inte kunna väga mig hela tiden, vilket är en dålig vana I guess.

Jag har fortfarande inte hunnit beställa min efterlängtade stegräknare.. Jag vet fortfarande inte vilken färg jag vill ha & det känns jätte jobbigt när jag är såhär velig.. Jag i ett nötskal?

Bloggen flyttar förhoppningsvis i helgen :o)
  Tess

hur går det med flytten vill ju läsa mer om hur det går för dig ju =)
Testa dom passen jag la upp i bloggen idag lovar att du kommer gilla dom.

2008-04-28 @ 20:24:18
URL: http://tess-s.com/viktblogg


Kommentera inlägget

Namn * Kom ihåg mig?

Epost *

URI



Trackback